Uvjeti korištenja


Uvjeti kupnje
 
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na stranicama www.divestore.hr. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka POP d.o.o. (Valmade 58, 52100 Pula, OIB: 13483141269), a Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu i pošalje narudžbu Prodavatelju.  Putem web shopa Kupcu omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja. Predugovorne obavijesti sukladno Članku 57. Zakona o zaštiti potrošača. Slike i opisi dostupni su na stranicama web trgovine www.divestore.hr.
 
 
Posjet web shop-u
 
Divestore.hr posluje kao klasična web trgovina - dolazak u prostorije (skladište) web trgovine, radi kupovine / plaćanja / preuzimanja / povrata ili samo uvida u proizvode i ponudu web trgovine, na adresu Valmade 58 (Pula) nije moguć.
 
 
Cijene
 
Valjana cijena za svaki proizvod je ona prikazana u web shop-u. Cijene se mogu mijenjati često i iz tog razloga valjana je ona cijena navedena u trenutku stavljanja predmeta u košaricu i slanje narudžbe Prodavatelju. Ukoliko se na nekom proizvodu odobrava popust - isti je prikazan u web shop-u. Cijene navedene u web shop-u izražene su sa PDV-om, valuta je hrvatska kuna (kn), dok su iznosi naznačeni u eurima (eur) informativne prirode. 

 
Načini plaćanja
 
Dostupni načini plaćanja:
a) Virmanskom uplatom (banka, pošta, Fina i Internet bankarstvom)  - na IBAN naveden na narudžbi.
b) Općom uplatnicom (banka, pošta, Fina i Internet bankarstvom) - na IBAN naveden na narudžbi.
c) Paypal uplatom - za euro-uplate, na korisnički račun naveden u narudžbi.
 
Odabrani način plaćanja i cijena za odabrani načun plaćanja navode se u pretponudi.
 
 
Dostava i trošak dostave
 
Roba naručenu putem web shop-a Divestore.hr isporučuje se putem klasične poštanske službe (HP) ili jedne od ekpresnih dostavnih službi (HP Ex, DPD, inTime, Intereuropa). Preuzimanje robe na adresi web shop-a nije moguće.
 
Prilikom zaključivanja narudžbe kupac odlučuje hoće li se roba isporučivati putem klasične poštanske službe ili ekspresne dostavne službe. Odabir utječe na ukupan trošak dostave.
 
Ukoliko je kupac odabrao ekspresnu dostavu, voditelj logističkih poslova web shop-a, na temelju adrese kupca, težine i volumena paketa, vremenu isporuke i sl. odabire dostavnu službu putem koje će se roba isporučiti.
 
Posebne želje / naputke o isporuci moguće je navesti prilikom zaključivanja narudžbe (polje Napomena prije slanja narudžbe) ili prilikom zaprimanja predračuna na e-mail.
 
Prilikom zaključivanja narudžbe web sučelje automatski izračuna trošak dostave, na temelju odabira vrste dostave (klasična pošta ili ekspresna dostava) odnosno dimenziji i masi pošiljke.
 
Vrijeme potrebno da se narudžba dostavi kupcu ovisi o nekolicini faktora:
- odabranoj vrsti dostave
- adresi za isporuku
- dimenzijama paketa i sl.
 
Divestore.hr, u suradnji sa ugovornim partnerima za dostavu pošiljaka, odabrat će uvijek najbrži i najekonomičniji (u okvirima odabrane vrste dostave i tipologije pošiljke) oblik dostave. Kako bi se dostava obavila bez nepotrebnih zastoja i komplikacija potrebno je da kupac navede točnu i preciznu adresu dostave (odnosno kontakt broj telefona) na kojemu dostavna služba / pošta može pošiljku dopremiti u radnom danu (08:00 - 16:00).
 
Za slučaj da kupac navede netočnu adresu / kontakt broj telefona, odbije primiti paket ili više puta ne bude dostupan na navedenoj adresi - paket će bit vracen u Divestore.hr-u. U tom slučaju kontaktirati ćemo vas. Ukoliko se odlučite na ponovnu dostavu - ona će vam biti posebno naplaćena. Ukoliko ste odustali od kupovina, i iskoristili svoje pravo na jednostrani raskid ugovor (vidi istoimeno poglavlje) - za iznos troška dostave bit će umanjen povrat.
 
 
Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
 
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: POP d.o.o. Valmade 58, 52100 Pula, na e-mail adresu: info@divestore.hr ili putem faksa na broj 052/211-031. Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
 
 
Jednostrani raskid ugovora
 
Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora iz članka 72. Zakona o zaštiti potrošača obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor pismenim putem odnosno bilo kojom nedvosmislenom izjavom kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. 
 
U slučaju da potrošač iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora iz članka 72. Zakona o zaštiti potrošača dužan je o svom trošku vratiti robu trgovcu.

Potrošač isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77. Zakona o zaštiti potrošača) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, zgužvanost, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.

Ukoliko potrošač po jednostranom raskidu ugovora, vrati proizvod u originalnom obliku kakav je i isporučen, trgovac će u roku od 14 dana izvršiti cjelokupni povrat sredstava.

Ukoliko potrošač po jednostranom raskidu ugovora, vrati proizvod u obliku koji  nije originalan, odnosno nije onakav kakav je isporučen, trgovac zadržava pravo da, po primitku navedenog proizvoda, procijeni u kojoj je mjeri umanjena njegova vrijednost, o tome obavijesti potrošača te izvrši povrat sredstava. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dokumentacije i dijelova, te ukoliko iste potrošač ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da potrošač nije ispunio svoju obavezu povrata robe te trgovac nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Izuzet iz prava na jednostrani raskid ugovora su kupovine onih proizvoda koji su pripremljeni po želji kupaca i kao takvi se ne mogu staviti, u originalnom obliku, vratiti trgovcu (npr. metražna roba).
 
Prihvaćanjem ovih uvjeta poslovanja, potrošač pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava.

Trgovac jamči potrošaču sva prava vezana uz odgovornost za materijalne nedostatke koja mu Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača pripadaju. Potrošač je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od najviše osam dana od primitka pošiljke. Potrošač je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja te o tome odmah obavijestiti trgovca.
 
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja.

Jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija) daje uvoznik i/ili proizvođač. Trgovac zajedno sa kupljenom robom predaje potrošaču račun odnosno, u slučajevima kada je to predviđeno, jamstveni (garancijski) list kojim se jamči ispravnost stvari u tijeku određenog vremena. Trgovac sa kupljenom robom također potrošaču predaje upute za upotrebu te ostalu zakonima propisanu dokumentaciju. Primljeno potrošač mora prekontrolirati i ukoliko primjeti nedostatke obavijestiti prodavatelja odmah po primitku robe.

Polog potrošač ostavlja u slučaju narudžbe specifičnih artikala, i to u vrijednosti 20% maloprodajne cijene.

Prodavatelj i potrošač obostranim prihvatima narudžbe i pretponude te plaćanja robe u cijelosti od strane potrošača zaključuju Ugovor o prodaji. U slučaju nesuglasica prodavatelj i potrošač će nastojati problem riješiti međusobnim dogovorom. Za rješavanje sporova između potrošača i prodavatelja nadležan je sud u Rijeci. 

Newsletter